close

When I was darkness at that time 震えてる唇
部屋の片隅で I cry
もがけばもがくほど 突き刺さるこの傷
破られた約束 hurt me


Nobody can save me
神様ひとつだけ
止めて裂くような my love


I need your love
I'm a broken rose
舞散る悲しみ your song
居場所無い孤独な my life


I need your love
I'm a broken rose.
Oh baby, help me from frozen pain
With your smile, your eyes, and sing me, just for me


I wanna need your love...
I'm a broken rose
I wanna need your love...


When you were with me at that time
貴方の影を追いかけて
裸足で駆け抜けて stop me
閉ざせば閉ざすほどもつれてくこの愛
緩やかにやさしく kiss me


Nobody can save me
凍える薔薇のように
優しく眠りたい my tears


I need you love.
I'm a broken rose.
枯れ落ちる悲しみ my soul
崩れ落ちる孤独な little girl


I need you love.
I'm a broken rose.
Oh baby, help me from frozen pain
with your smile, your eyes,
and sing me, just for me


I wanna need your love…
I'm a broken rose
I wanna need your love…


I need your love
I'm a broken rose
Maichiru kanashimi your song
Ibasho nai kodoku na my life


I need your love
I'm a broken rose.
Oh baby, help me from frozen pain
With your smile, your eyes, and sing me, just for me


I wanna need your love…
I was a broken rose
I wanna need your love

 


 

當我那裡在黑暗裡
我的嘴唇徵徵顫動著
在房間的角落裡 哭泣著
這個越是越是掙札刺得越深的傷口
和違背的諾言  傷了我


沒有人能夠救我


神啊,我只求你一件事
請讓這段撕裂般的畸戀停止吧 我的愛
我需要你的愛
我是殘缺的玫瑰
飛舞散落的悲傷是你的歌 
沒有家的孤獨就是我的人生


我需要你的愛
我是殘缺的玫瑰
寶貝 請把我從那折磨人的痛苦中救出
用你的微笑 你的眼睛 唱歌給我聽 只為我


我需要你的愛
我是殘缺的玫瑰
我需要你的愛
當你和我在一起的那個時侯
我追著你的背影
祼足的飛奔著 誰來阻止我
越想要結束卻越糾纏不清的這段愛戀
輕緩而溫柔的親吻我


沒有人能夠救我


如同冰凍的玫瑰般
我的眼淚安然睡去


我需要你的愛
我是殘缺的玫瑰
枯竭墮落的悲傷 我的悲傷
我是因為和你分離而寂寞的小女孩


我需要你的愛


你的歌是飛舞散落的悲傷
我的人生是沒有居所的孤獨


我需要你的愛
我是殘缺的玫瑰
寶貝 請把我從那折磨人的痛苦中救出
用你的微笑 你的眼睛 唱歌給我聽 只為我

arrow
arrow
    全站熱搜

    Evily‧CrazyNoisy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()